Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Bilder m.m.

Av Annci Hultström - 25 april 2010 20:07

Jaha, så har ytterligare en dag passerat. Idag fick vi sovmorgon. Kl. 8:30 kom Wilma och killade mig i håret :-). Sen blev det frukost och därefter satte jag igång att sortera barnkläderna som jag rensade ut för en vecka sedan. Tänkte att lite skulle få gå vidare till vänners barn, lite skulle sparas, lite loppas å lite slängas.


Efter det gjorde vi oss klara och åkte... målet var Täby och bebissniff. Här är hon undret Antonia, 2 månader gammal (Wilmas tremänning):

  

Efter mat och en stunds tupplur i min famn kom det...


   ... leendet, som avslutades med...


   ... lite bajsande, här tar hon i - därav uttrycket :-)


Sen bar det av till BK där vi intog dagens middag. Nu sitter jag här, och Henrik däruppe... måste jobba lite. Själv ska jag sätta ut en annons på Blocket på Wilmas gamla cykel.


Här kommer lite bilder från den senaste tiden.


Jag flätar ur flätorna ur Wilmas hår. Tog 1½ timme:

      


Några bilder från hotellet vi bodde på hitom Vingåker:

Jag utanför

Bröllopssviten (privat stuga med jacuzzi)

Hotellet

Utsikten 

Matsalen

 Baren


Och här är de 3 tunikor + de skor jag köpte till mig själv. Ja, inte på Vingåker då... utan snarare Lindex resp. Skopunkten:

        


Och här några bilder på när Wilma fick sin nya cykel. En mycket glad och stolt tjej.

 


Till sist några bilder från gårdagens utflykt:


 Hopp från stor marsmallow

 Snö?? Nej, en jättemarsmallow i förgrunden.

   Hopp på mammas mage

 Skönt när solen var framme


 Dagens lunch... när det tillsist gick vägen


Längs vägen tillbaks till bilen hittade vi ett träd med en mycket ovanlig gren. Kolla in hur den växer:

   


Ja, det var lite bilder. Ska bli bättre att lägga in bilder... någon varje dag. Skulle ju vara enklare om det gick att blogga från mobilen, men bloggen stödjer inte Android som jag har på den. De håller på att lösa problemet, hoppas det funkar snart.


Nej, nu ska jag lägga in den där annonsen. Men vi hörs igen i morgon. Ha det så bra tills dess och dröm sött när det är dags.

 
 
Sandra

Sandra

25 april 2010 21:24

Går det inte att mms:a till bloggen då?
Det går och göra på blogg.se vet jag...

http://htp://mammasandra.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards