Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2010

Ska man oroa sig...

Av Annci Hultström - 16 augusti 2010 19:58

... när chefen ringer och vill ha lunchmöte i morgon? Ja, det undrar jag... för min ringde idag, sent på eftermiddagen, och frågade om vi kunde äta lunch ihop i morgon. Vad kan hon vilja? Eller hon kanske inte vill nåt, det kanske är sådant som chefer på Adecco gör och att jag bara inte är van? Ja, det visar sig i morgon helt enkelt.


Nu har städfirman varit här och besiktat. Det visade sig vara en mamma från dagis. Hade ingen aning om att hon hade företag... känns ännu bättre då faktiskt. Och det kommer bli kanon. Ser så mycket fram att spendera dessa pengar varje månad. Mmmm...


Nu sitter jag däckad i soffan... är helt slut. Ser på "Roomservice" Appropå slut... Googlade på "sjuk när jag ska ha mens" och jag är inte ensam. Men ingen, som sökt svar, hade fått veta varför det blir såhär. Är väl bara att gilla läget.


Nä, nu tar vi några bilder från helgen.


Först maten... kräftor, västerbottenpaj och kantarellpaj:

   


Wilma var rädd för kräftorna, så det var med skräckblandad förtjusning hon petade på dom:


Tilläggas bör att Henrik efter det satte ett tomt kräfthuvud på fingret och "attackerade" henne med den... hon blev inte direkt mindre rädd   å han fick skäll... av både mig å henne. Då såg han mest ut såhär:


 Ser det inte vansinnigt gott ut?


 Familjen


 Fröken mustasch, med sin Hello Kitty-sovmask.


Nu är det filmtajm. Vad vet jag inte. H vill se en rå action... för att väga upp allt romantiskt dravel som tydligen visats här ett tag   . Tror jag kommer att somna. Nä, inte för att slippa se. Jag ÄR faktiskt trött!


Vi hörs i morgon igen. Tills dess: Sov så gott, dröm sött å kissa inte i sängen!!

 
 
Ingen bild

LH

16 augusti 2010 20:43

ser supersmarrigt ut det där, vattnas i munnen...:)

 
Sandra

Sandra

16 augusti 2010 21:15

Var det nicoles mamma mån tro som gjorde besiktningen??
Härligt med kräftskiva. Vi hade det förra helgen, det var skoj :-)

http://mammasandra.blogg.se

Annci Hultström

16 augusti 2010 22:44

Ja, det stämmer. Det var hon. Hade glömt vad tösen hette... tack för det. Annars hade jag funderat ihjäl mig.

 
Budda  kikar förbi igen

Budda kikar förbi igen

17 augusti 2010 06:17

Jag har aldrig ätit en kräfta! Faktiskt.

Här har dagen börjat med regn (ute). I hjärtat skiner solen. :-)

Ha en trevlig lunch med chefen.

http://www.budda.bloggplatsen.se

Annci Hultström

17 augusti 2010 06:35

Alltså, kräftor är inte så mycket att sträva efter i sig...Det är mer stämningen å känslan jag vill åt :-)

Tack, jag återkommer med vad hon ville.

Förresten, gillar ditt positiva sätt. All cred till dig för Det!

 
Ingen bild

Totte

18 augusti 2010 12:43

HAHAHAhaahahaa, vilken härlig mustaschbild. :-D
Förresten så är du grymt snygg. kraaaam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards