Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

Dagens vikt m.m.

Av Annci Hultström - 18 januari 2011 09:15

God morgon världen!


Sovit gott? Det har jag, men trots det är jag trött när jag vaknar. Måste komma i säng tidigare helt enkelt. 7 timmar räcker inte för mig. Åtminstone inte när jag inte tränar.


Måste verkligen komma igång igen. Ska ta mig ner i helgen och köpa kort. Ett årskort. H ska åxå köpa, så vi kan köra ihop emellanåt. Jösses, vi kommer vara i högform när vi drar i december (har inte bokat än, H har inte fått hundra klart med sitt jobb... men det lät positivt). Vad konstigt det kommer att kännas. Konstigt bra alltså. Jag menar att gå i badkläder utan av väga 60 kg för mycket. Kommer iofs ha en hel del häng (gissar jag), men det hoppas jag går att leva med. Får väl ha med en rulle silvertejp annars å dra upp hänget med. Gärna ändå upp till bikiniöverdelen... för där har jag inte mycket att stoltsera med.


Nu - dagens vikt:


Nuvarande vikt: 76,1 kg

Skillnad: -1,1 kg

Total viktnedgång från start: -47 kg


-50 kg närmar sig så smått. Svårt att fatta hur mycket det är... ska försöka genom jämförelser... Det är lika mycket som:

  • 33 st 1,5 literflaskor med läsk
  • 227 st Big Mac
  • 909 st Piggelin
  • 400 påsar bilar
  • 384 genomsnittligt stora äpplen
  • 2500 askar läkerol
  • 2173 st "freestyle-batterier"

Är ni med? Det är verkligen SKITMYCKET. Tänk att jag har burit runt på det. Sjuuuukt! Alltså, jag mår så bra. Så bra. Och jag är så glad över att jag gjorde det här och förändrade mitt liv för alltid. När jag ändå är i farten vill jag åxå passa på att TACKA alla er som finns där och stöttar, både IRL och via nätet. Det betyder massor för mig!! Mer än vad jag tror ni förstår. Ni kommer en dag att få cred för det, jag lovar!!!


Nu kom fakturorna så jag sätter fart med dom och hör av mig till er senare idag. Ha det bäst tills dess!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards