Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

37,1...

Av Annci Hultström - 24 mars 2011 09:15

... blev 36,7 nu på morgonen. Kanske är det över alltså? Fast iofs hade H åxå så en gång när han var sjuk. Han var helt feberfri när han vaknade. Efter några timmar var den uppe på 38,5 igen. Så jag ropar inte hej ännu. Framför allt eftersom hennes hosta håller i sig. Och hon vaknade 00:30 i natt av att hon blödde näsblod. Ja, vi får se vad det blir av det.


Nu har jag nyss avslutat dagens första mål. En kopp utdrivande thé + 4 dl plommonjuice. Smakade helt ok. Och jag är så taggad.


Jag väger mig ju varje morgon för att hålla koll på när det är jag drar på mig vätska och går upp... det är intressant att se under den här tiden åxå. Tror jag kommer rasa några kilo. Men det är inget jag kommer tillgodoräkna mig som viktminskning under viktresan. För så fort jag börjar äta igen kommer jag ju gå upp. Men som sagt, kul att se ändå. Har redan tappat 1,5 kg. Typ. Så inofficiellt väger jag 72,7 och har således gått ner 50,4 kg nu. Men som sagt - det är inget som kommit för att stanna.


Idag tänkte jag städa lite... damma och plocka. Sen får H dammsuga i morgon. Lika bra att passa på när man ändå är hemma. För ärligt - jag orkar inte rita, spela spel, pyssla, se på barn-tv o.s.v en hel dag. Gör ni det när ni vabbar? Orkar allt det alltså? En hel dag? Eller passar ni på att göra annat åxå? Kanske ska vi kasta ihop några muffins åxå. Var ju ett tag sedan jag bjuckade på något på jobbet nu. Ja, vi får se vad dagen för med sig.


Nej, nu ska jag gå och dricka. Utöver det jag redan dricker i fastan, ska jag få i mig ett par liter vatten åxå. Så jag får kämpa på.


Önskar en bra dag. Hörs senare.

 
 
Ingen bild

LH

24 mars 2011 10:03

känns som jag missat nå´t...men varför fastar du? special för vätskesamlingen el inför resa?
Kram!

Annci Hultström

24 mars 2011 12:43

Svarar i ett inlägg. Kanske är fler som undrar :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards