Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 25 april 2017

Av Annci Hultström - 25 april 2017 09:59

... prinsessa är så tapper och hanterade gårdagen med bravur.

Vid 11.40 kom läkaren och sa att allt var klart. Det var, som de trodde, en stor plika som stängde av supra patellära recessen. Ni fattar va?! Inte?! Hahahahahaha!! Ok, jag tar det på svenska...

Mellan knät och slemsäcken ovanför ska det finnas ett flöde, en förbindelse. Hon saknade den, så ett hål öppnades upp och med det ska problemet vara ur världen.

Det borde inte växa tillbaks, men återkommer problemet vet vi ju var vi ska börja.

Hon vaknade vid 12.15, piggnade till och åt lite. Efter det var det dags för hemfärd, om hon kände sig redo. Jodå, hon mådde bra och ville hem. Då spydde hon. Massor. Men som hon sa: "Det ville bara upp, nu åker vi".

Väl hemma lade hon sig på soffan och åt rå prinskorv och vindruvor. Sen somnade hon. Jag med, för när spänningarna släppte kom tröttheten.

När hon vaknade trodde jag smärtan skulle komma, men nä. Den höll sig i schack och även natten har varit ko-lugn. Innan var hon väldigt orolig för smärtan, men nu är hon lugn när det inte är "värre" än så här.

Idag vill hon göra slime, så det är dagens plan. Jobbigt värre ;-)

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards