Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 13 april 2018

Av Annci Hultström - 13 april 2018 22:55

... dag!!! Små glädjeämnen som fyllt på min ack så snustorra tålamodsbrunn. En skön känsla.

Det började efter lunch. Var nämligen hos sjukgymnasten. Där mätte hon upp min fotvinkel och det var efterlängtade siffror. Nu skiljer det bara ett par grader mot den ?friska?. Och hon gav klartecken till hopp å skutt. Jag kunde även börja nosa på lätt jogging. Som jag har längtat!!!

Efter jobbet bar det av till optikern. Jag ska bli med monovision-linser. Detta för att tant ska slippa bära med sig 2 par glasögon. Fixar nämligen inte progressiva. Har testat 2 ggr, men nä... Så jag hoppas detta funkar.

Väl hemma åt jag grönsakssoppa. Det var väldans gott!!

Efter middagen älgade hela familjen ut på promenad i skogen. Och där, mina vänner, joggade jag lite lätt. Och wow så bra det gick. Kändes inte konstigt alls. Ljuvlig känsla.

På plats i soffan tittade W & jag på Let?s Dance. H flydde upp. Han och Let?s Dance är inte direkt kompatibla.

Mellan danserna googlade W på namnstatistik. Hur många som heter vad. Och oj, som vi har skrattat. Det finns folk som heter Snor i förnamn. Sen finns det dom som heter Kråka i efternamn. Tänk om de gifte sig... Snor Kråka. Hahaha... Sen fanns det en som hette Älg i förnamn. Tänk om han gifte sig med den som hette Kiss i efternamn. Alltså... Hahaha!! Hottade åxå Slem och Loska. Svamp och Fot. Förstår ni att vi har skrattat?!

Nu är det dags för bingen. Är trött. Åsså vill jag att det ska bli morgon så jag får äta lite igen.

Sov gott å dröm sött!

Av Annci Hultström - 13 april 2018 11:57

... födan intogs i morse. Det var en liten banan, juice och örtte. Gott? Nä. Banan kändes fet och lämnade en hinna i munnen.

Till lunch var det dags för fruktsallad.

Gudomligt (om jag bortser från bananen). Men jag längtar mest till kvällsmellis, en knäckemacka! Wow liksom!

Har f.ö gått net 3,3 kg på en vecka. Vet att jag går upp lite av det när jag börjar äta, men klappar ändå mig själv på axeln!

Nu sitter jag och väntar på att få komma in till sjukgymnasten. Känns som det sista besöket, men vi får se vad hon har i tanken.

Ha en fortsatt bra fredag i soooolen :-)

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards