Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 19 april 2018

Av Annci Hultström - 19 april 2018 22:00

... i princip passerat. Äntligen. Ja, det känns så idag. Opåverkbar jobbhändelse, men nog så frustrerande.

Dock suddades lite av smolket ut när jag gjorde 2 betydelsefulla kollegor glada. Hade köpt en varsin present bara för att. Kändes gott i hjärtat.

Idag har det varit 2-dag och tänkte bjussa på dagen i bilder.

Frukost:

Mellis, förmiddag:

Lunch (lånad bild, glömde fota):

Mellis, eftermiddag:

Middag:

Mellis, kväll:

Ni ser, massor med mat :-)

I morrn är det fredag. Då ska jag till optikern för att prova ut linser. Är trött på min kärring-syn nu. Ser varken på långt eller nära håll. Skulle behöva bära med mig 2 par glasögon. Jämt. Orka? Nä. Så jag ska prova för att se om det är något för mig. Hoppas!

Nä, nu väntar bingen. Så god natt å sov gott!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards