Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 1 juni 2018

Av Annci Hultström - 1 juni 2018 07:51

... snart är det fredagsmyyyyyyys!! Och vilken väderhelg som ligger framför oss, +30. Mmmmmm...

Från igår är jag ensam på avdelningen i 2 veckor eftersom kollegan är på semester. Vad skönt det är att få rå sig själv ibland. Prata när man själv vill. Gör allt på sitt eget sätt. Sova på lunchen om nöden kräver det. Hahaha...

Så denna andra ensamdag började, iofs som alltid, med frulle ihop med mailboxen. Sen har jag en skapligt diger att-göra-lista att beta av. Me like! För vad är värre än sega/lugna arbetsdagar??

Ikväll ska H på AW, så jag å W får roa oss själv en stund. Men sen blir det grill. Såklart!

Ha en finfin dag nu!

Förresten... Just precis den här muggen fick jag när jag började här första gången. Det är 8 år sedan nu. När jag slutade sparade jag den eftersom jag var fast besluten om att återvända. På min första dag tog jag med den. Cirkeln var sluten!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards