Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 2 juni 2018

Min fredag var en såndär...

Av Annci Hultström - 2 juni 2018 08:12

... dag som jag kommer leva på och minnas länge. Först hade jag en mycket bra dag på jobbet. När jag kom hem förberedda jag middagen och tog sedan med mig W och drog till Angelica. Där fanns det ju ett föl att mysa med.

Och som vi mös! Ja, kanske inte så mycket med fölet egentligen. Han var förvisso rätt oblyg och lät sig gärna bli klappad. Men det var Pi (3 år) och Ice (äldre herre) som pockade mest på uppmärksamheten. De var i sin gosigaste form tror jag.

Pi slickade våra ben å armar, snosade runt hela kroppen och hängde med sitt huvud på mitt.

Ice var lika gosig han och som jag älskade varje sekund där i kvällssolen. Tankade enorma mängder energi på den korta stunden.

Tack Angelica för att vi får vara med på ett hörn <3

Väl hemma blev det grill, kubb och badminton.

Sen klämde vi in en snabbgenomgång av Let?s Dance åxå. Tyckte Daniel skulle vinna. Gillar hans personlighet. Men, men..,

Åsså gled säsongens första luftballong förbi åxå. Lika häftigt varje gång.

Idag måste vi, tyvärr, ut i butikerna. Har insett att en del behöver köpas innan skolavslutning, konserter och semester. Tiden fram tills dess (nästa fredag) är skapligt fullproppad, så då måste det bli idag trots vädret spm bjuds.

Vid 15.30 ska W lämnas i Järfälla på kvällsläger med gympan, då får vi se var jag å H hamnar. Horisontalläge någonstans hoppas jag. Hon ska ju hämtas kl 19 igen.

Ha en härlig dag och Lycka till alla marathonlöpare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards