Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 3 augusti 2018

Av Annci Hultström - 3 augusti 2018 18:42

... bara fööör skönt att ha semester.

Igår förmiddag packade vi upp och tvättade allt. Inklusive oss själva. Noga. Vi hade liksom nöjt oss med sjö-bad å raggardusch i 6 dagar. Efter det åkte vi och badade med familjen E. Det är W och klasskompisen N som funnit varandra under våren/sommaren. Superkul!! Och trevliga päron har hon åxå :-) Fick den här bilden skickad till mig. Sötnosar!!

Hon blev kvar där sen för en sleep-over. Så H å jag åkte hem, åt å satt sen på baksidan resten av kvällen. Vi spelade kort och googlade resor. Tro?t eller ej, men en bokning gjordes. Den 13/8 åker vi till Köpenhamn. 4 dagar blir vi borta. Tivoli, Bakken och den lille havefrue är givna. Men sen då? Ge mig era bästa tips!

Idag sov jag till, hör å häpna, till kl. 09.25 Efter en vääääldigt slö förmiddag släpade vi oss, per fot, ner till centrum. Där blev vi kvar en stund. Svalkan därinne var ljuvlig ;-)

Nu sitter jag och väntar på att få hem man å barn. Svalkar mig med ett glas rosé i skuggan på framsidan. Skönt och fullt möjligt att andas. Bara det ;-)

Förresten... Jag går ALLTID med stegräknare på mig. Sätter den i bh:n, mellan lökarna. Hos familjen J har den dock fått vila. Tills igår. Då tänkte jag att det var dags igen. Det skulle jag inte ha tänkt, för jag glömde HELT bort den när jag klev i badet.

Ja, precis... jag hade satt den i bikinin. Där satt den kvar när jag kom upp 30 min senare. Men rätt död om vi säger så. H är dock fast besluten om att väcka den till liv. Jag är skeptisk.

Detta är f.ö min andra på 2 månader. Den första gick samma öde till mötes, men då orsakades drunkningen av tutt-svett. Hade vänt den inåt, mot kroppen, i sport-bh:n under en löprunda. Inte bra. Efter det fick den ligga i en plastpåse ;-)

Nä, nu ska jag återuppta matlagandet. Halloumiburgare står på menyn.

Njut av kvällen. Det ska jag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards