Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 1 februari 2019

Av Annci Hultström - 1 februari 2019 18:50

... fredagskvällen här. Veckans bästa dag. Ja, faktiskt. Gillar den tveklöst bäst. Det är känslan av att ha två lediga dagar framför mig, men sen är soffan alltid skönare efter en arbetsvecka.

Idag började min helg här:

På en thai-massage-bänk. Fy faaaan vad skönt det var!!

Nu blir det tacos och sen soffan.

Trevlig kväll på er!

Av Annci Hultström - 1 februari 2019 06:03

... jag kvar i sängen i 5 min. Vet inte när det hände sist. Allt är Siraps fel. Han hade sovit på annan plats än i vår säng och när han hörde min klocka kom han springandes. Hopp upp i sängen och pladask ner bredvid mig, med sitt huvud på min kudde. Och spinn, spinn, spinn. Vem kan gå upp då????

Sen följde det vanliga på-toan-goset, så nu har jag lite brådis.

God morgon förresten. Ha en bra dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards