Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 3 februari 2019

Av Annci Hultström - 3 februari 2019 18:27

... fått en faslig massa motion utan att gå till gymmet. Ja, precis... snöskottning! De 30 centimetrarna som kommit över natten var tvunget att förskingras.

Började hos oss och fortsatte hos 94-åriga grannen. På eftermiddagen var det bilarnas tur.

Efter det har jag inte gjort ett knop. I överhuvudtaget. Men vad gör det på en slö-söndag?!

Blir till att gå upp minst 30 min tidigare i morrn. Vägen in till parkeringen är inte plogad, men förhoppningsvis görs det över natten och då lär det ju bli en redig vall att få bort innan det går att köra ut. Och är det inte plogat lär jag nog behöva den där halvtimmen ändå...

Nu ska vi snart fixa varma mackor till middag. Orkade inte göra mer än så. Och skriva mer orkar jag inte heller... så jag säger God Natt redan nu :-)

Av Annci Hultström - 3 februari 2019 00:22

... efter träningspasset:

Trodde jag ja. Man var tydligen tvungen att sätta igång den själv, så den var ju kall. Bastufan!!! Blev ett antiklimax som hette duga. Hade verkligen sett fram emot det. Nåja, det får bli nästa gång. Typ i morrn... om Gud vill och byxorna håller.

Har småplockat lite här idag. Städat/rensat några lådor. Men mest har jag lökat.

Kvällen bjöd på Mello. Såklart. Wictoria blev vår favorit, annars var det sådär...

Nä, nu...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards