Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Annci Hultström - 5 december 2009 23:57

Vi såg "Låt den rätte komma in". Den var inte dålig, bara skum å lite äcklig.


Nu - sängen!


Sov så gott!

Av Annci Hultström - 5 december 2009 20:42

Har inte hunnit blogga förrän nu. För vi vaknade 08:30 idag och drog hemifrån kl. 10. Blev en 6 timmar lång shoppingtur. Jula, Rusta, Coop, Ikea, Plantagen, Beckers nya hem och Bauhaus.


När vi väl kom hem satte vi upp ett par tavellister på väggen bakom soffan (bild kommer i morgon), åt middag å efter det har vi myst i soffan. Nu ska vi snart se på film. Vad vet jag inte...


Dagens protokoll:


MAT

Frukost: Uteblev (vaknade så sent)

Mellanmål: 1,5 dl mjölk + knäckemacka med ost

Lunch: Lax med potatis- och broccolibakelse (på IKEA)

Mellanmål: Mandarin

Middag: Pasta med kyckling i röd currysås

Mellanmål: 1 mandarin + en knäcke med skinka

Övrigt: 2 pepparkakor + några sockerfria läckerol (ville testa hur det gick, och det går bra än så länge)


MOTION

4000 steg i affärer - i övrigt inget


SAMMANFATTNING 

En dålig dag både när det gäller motion och mat. Är svårt på helgerna. Dels för att man sover längre, men åxå för att man är på vift och inte har tillgång till det vanliga på samma sätt.


Nej, nu ska jag mysa vidare. Men vi hörs i morgon igen. Sov sött när det väl är dags.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards