Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Annci Hultström - 3 maj 2010 22:43

Nu har jag legat här i soffan, ensam, och bölat. Filmen jag såg var "Hachiko - A dog´s story". De visade den på planet till Thailand åxå, även då grät jag som ett barn. Och det var jag inte ensam om. Tittade man runt omkring sig var det fler som satt och torkade tårarna.


Det är en fin historia som baserar sig på en sann historia. Läs här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Hachik%C5%8D


Filmens poster ser ut såhär (så ni vet vad ni ska leta efter i videohyllan):

  


Mycket sevärd!!


Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp för att promenera i morgonbitti.


Sov gott nu alla goa läsare. Och dröm sött!

Av Annci Hultström - 3 maj 2010 20:05

Dagen rann iväg. Det tog tid att ringa så många samtal. Men allt blev avklarat i alla fall. Nu återstår bara att kopiera alla papper och sedan få iväg de med posten i morgon.


I morgon är Wilma f.ö ledig från dagis. Hon var där idag istället, för att det var bollhall. Och det går ju inte att missa :-).


Har funderat på vad vi ska hitta på i morgon. Det blir nog en sväng till Ikea. Ska klaga på våra sängar (som suger...), sedan ska vi leta en mosskratta... ska visst finnas... Måste göra något åt mossan i gräsmattan. Men sedan blir det nog en sväng till Gunnes åxå, om det är fint väder och öppet vill säga. De har visst små lamm där och de vill vi ju klappa såklart.


Tänkte bjussa på några bilder från helgens shopping. Det är mina svarta ballerinaskor + Wilmas rosa paljettskor + springskor. Skickar med en bild på mina löparskor som jag köpte för några veckor sedan åxå:


 Wilmas 2 par

 Saucony progrid omni 8 - världens skönaste för plattfötter


 Mina ballerinaskor


Nej, nu ska jag se på en film. Återkommer med recension senare.

Av Annci Hultström - 3 maj 2010 12:26

Har fått två roliga bilder skickade till mig. Kände att jag måste dela med mig:


  


  

Av Annci Hultström - 3 maj 2010 09:40

God morgon på er kära läsare!


Idag är det   och det gör mig så glad. Tänk vad väder spelar stor roll.


Gick f.ö upp kl. 6 och gick/sprang min runda. Det var skönt!!! Blev dock inte så mycket sprunget... fick ont i luftrören idag... har jag inte fått annars. Men kanske beror det på att jag varit lite rosslig och snuvig i några dagar?!


Nu efter att jag lämnat Wilma så har jag ringt massor av samtal... och jag är inte klar än. Det är A-kassan, AF, Löne-avdelningen, Personalavdelningen, Vega-resor (för mamma & pappas räkning) m.m Mycket som klaras upp.


Så nu ska jag fortsätta med det, sen blir det duschen.


Hörs igen, senare!


p.s Sara J. - nä, inte mig... men väl min man. Kanske är det för att jag är så otroligt smal numera, så du inte såg mig bakom Wilma ;-)

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards