Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Annci Hultström - 17 september 2010 17:19

Det blev inte som jag tänkt mig idag med träningen. Måste strunta i det. För jag ligger aningen efter här hemma. För istället för att packa började jag göra höst i trädgården. Allt var nämligen torrt och då passade det sig bättre än ett träningspass. Så nu är allt undanplockat och gräset klippt. Skönt! Då behöver vi inte tänka på det när vi kommer hem igen.


Men jag slet i 2,5 timme. Det måste väl ändå räknas som dagens pass va? *ber på mina bara knän om att ni ska hålla med*


Nu skulle det blitt taco-afton (som hos många andra barnfamiljer) - men det blir pizza istället. Orkar inte laga mat helt enkelt. Efter det fredagsmys å packning. Måste måla diverse naglar åxå. Ja, på mig & W... inte H tack å lov. Sen måste jag färga bryna. Å raka bena. Å packa. Å vattna. Å... sa jag packa?


Oj, oj... måste skynda mig nu. Kanske hörs vi i kväll igen, annars tittar jag in en sväng i morgon innan vi drar.


Ha en toppenskön fredagskväll!

Av Annci Hultström - 17 september 2010 12:30

Vad tyckte jag om yoga nu då? Ja, vi kan säga så här... jag kommer att gå dit igen, men mest för att jag vet att det är bra för kroppen. Inte för att det var kul. För jag är mer för upptemposport. Gillar att svettas och bli "piskad". Det ger mer och jag blir så grymt taggad av det. Men som sagt, jag behöver strechas ut, så jag kommer gå dit igen. Sen kan det ju vara så åxå att jag uppskattar det mer och mer för varje gång... när jag väl kommit in i det och faktiskt kan sluta tänka på praktiska saker när jag ligger där.


Var har vi gjort idag då? Ja, inte så mycket... eller, jo... vi har nog hunnit en del när jag tänker efter.


Började med att ringa sjukvårdsupplysningen. De tyckte vi skulle kolla W igen, för W´s hals ser lika illa ut än. Så vi åkte ner. Det var inga streptokocker nu heller, men han sa att det finns andra baciller som kan sätta sig. Så det blev penicillin ändå. Dock skulle vi vänta ett par dagar med att ge henne det... istället skulle hon skölja med munskölj och se om det hjälper. Om inte, så kör vi igång.


Efter har vi tvättat en maskin till, garnerat smörgåstårta, lämnat den på H´s jobb, ätit lunch och nu ser W på TV. Själv ska jag börja packa nu tänkte jag. Ska gå och träna kl. 17:30. Ett skivstångspass. Efter det blir det hem för att äta tacos och fredagsmysa.


I morgon ska vi rösta och sedan åka härifrån vid 14-tiden. Bilen ställer vi på Arlanda den här gången. Behöver den ju direkt när vi kommer hem (ska på kalas i Uppsala), så vi kan inte ställa den i Täby som vi tänkte från början. Men det går lika bra, mindre "bök".


Nej, nu ska jag sätta fart här. Men vi hörs igen. Senare.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards