Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Annci Hultström - 14 december 2012 22:44

... i bilder.

Vår amaryllis som blommar så fint, toksnöovädret som började när jag var på väg hem, den vackra himmel som visade sig när solen gick ned och tillsist min maxipoäng på WF i morse (tror jag kommer vinna ?).

Så har en hel arbetsvecka passerat förbi. Igen. Den avslutades med en turné som gick ut på att tomta lite... Ja, leka tomte alltså och dela ut julklappar till mina fina konsulter. En bra dag. Ett skönt avbrott mot mina "vanliga" arbetsdagar.

Väl hemma blev det tacos och ett par glas rött. Julkalendern och film. Sen räckte och jag somnade gott, med huvudet i makens knä. Men bara en stund. Nu är det snart dags att knyta mig igen.

(knyta mig igen... konstig mening)

Är helt slut och helgen är fullspäckad. Så jag måste vara utvilad. Så god natt och sov gott!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards