Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Annci Hultström - 28 augusti 2012 23:01

... Henrik som måste stå ut med +27 grader nu på kvällen. Skulle verkligen inte vilja byta med honom. För tänk - då kan jag ju bli svettig *ryser*.

Nä, jag skrapar gärna bilrutan redan i augusti... NOOOOOOOOOOOT!!!!!

Nu ropar bingen på mig. Lika bra att älga dit, för annars slår John Blund ner mig i soffan.

Appropå John Blund - vilken underbar barn-tv det var. Och Beppe. Och Drutten & Gena. Och fem myror. Mmmmm...

Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 28 augusti 2012 18:58

... såhär det är att fylla 40?? Gratis tårta + tårtspade från Ica Maxi, gratis tårta från Ica Kvantum och en grattishälsning från Hyresgästföreningen. Och flera dagar i förskott. Imponerande.

Dagen fortsatte som den började... Filmtittande, lite jobb, kortspel, brädspelande. Men vi åkte en sväng till Ica åxå. Tänkte jag kunde passa på att baka lite när jag är hemma, så ingredienser inhandlades. Och mer Alvedon åt lilla fröken Halsont.

Nej, nu ska vi kasta oss i duschen. Adjöken!

Av Annci Hultström - 28 augusti 2012 13:16

... händer det inte mycket. Ser på film, jobbar lite, spelar kort, jobbar lite o.s.v

W's hals gör ondare idag, men det är väl för att penicillinet inte kickat in än. Hon har ju trots allt bara ätit en hel dag än så länge. Så skola i morgon är uteslutet. Tyvärr.

Nej, nu blir det lite kortspel igen.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards