Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Annci Hultström - 2 november 2013 18:47

... vilken kall huvudstad vi har. Men vacker...


Men kall. Har jag sagt det innan?!

Vi trodde det skulle vara asmycket folk som ville se paraden och var därför på plats redan vid 16-tiden för att få bra plats... men se, det var heeeelt i onödan. Istället fick vi frysa bort 1,5 timme.

När vi sedan skulle äta, på TGI, var det 1,20 lång kö. Så vi gav upp det och tänkte ta bilen till O'Learys vid Norrtull. Men då började fröken attityd knorra över skit för 4:e gången idag. Det slutade med hämtmat på Tiger.

Så... det blir inte alltid som man tänkt sig.

Av Annci Hultström - 2 november 2013 15:45

... (och en oläskig) är nu påväg in till stan och årets Halloween-parad. Efter den blir det en titt i Kungsan's zoombiepark. Och middag. Någonstans där vi blir insläppta.

Önskar en trevlig kväll! BUUUUU!!

Av Annci Hultström - 2 november 2013 09:04

... på säsong 1 av den dansk/svenska serien "Bron". Och betyget blir... *trumvirvel*... 10/10!!!! J Ä V L A R vilken bra serie. Riktigt sevärd. Från avsnitt 1 har jag suttit trollbunden och gapat. Se den vet ja... om du har 10 timmar över vill säga.

Nu går ju säsong 2 på tv, men vi har missat starten, så vi får glatt vänta lite tills den kommit som annat alternativ.

Idag ska det städas här i huset och sedan tar vi en tur till stan är det tänkt. Ska vara en Halloweenparad som W gärna vill se. Och vi med för den delen. Är dock rädd för att hon kan bli rädd. Tänk om någon ser ut som den här tjejen jag såg på FB:


Kolla in magen... så vidrigt. Men ändå bra gjort. På nåt vis.

Nä, nu - frulle!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards