Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Annci Hultström - 7 oktober 2014 06:31

... var det dags att gå upp idag. Eller inte *suckar djupt och innerligt*.

Hursomhelst var det då jag vaknade. När klockan blitt 04.45 hade jag fortfarande inte somnat om, så då tog jag telefonen och började googla på diverse, läste bloggar, kollade Instagram... Ja, ni vet... sånt man gör mitt i jävla natten.

Nu först börjar jag bli trött, men nu ska jag ju snart upp *suckar djupt och innerligt en gång till*.

Kan bara föreställa mig hur dagen kommer bli...

Jaha... vad har hänt förutom sömnlöshet då?

Tja... i fredags åt vi gott, H gjorde plankan när jag drack vin och sen blev det filmtajm.


I lördags tog vi lång-frulle och styrde därefter kosan till Arninge för shopping. Skor, yogamatta och ÖB stod på listan.

Skor och ÖB blev det. Ihop med lite annat. Som t.ex en stekpanna.

Lunch åt vi där åxå. På ChopChop. Jättegott. Faktiskt. Hade inte riktigt förväntat oss det. Avslutade måltiden med en varsin lyckokaka.

Budskapen är placerade enligt följande:

H = överst
Jag = mitten
W = nederst


Tyckte nog allt att mitt budskap var riktigt bra!!

Kvällen bestod i Fångarna på fortet och mät barnet somnat hann vi med ett par avsnitt av The Killing.

Just ja... Kanelbullens dag var det ju åxå, så fikade gjorde vi åxå. Hembakta såklart.


På söndagen blev det mer shopping. Ett par byxor till den lilla och en yogamatta till mig.

Väl hemma storstädade vi och jag avslutade kvällen med ett yogapass. Skönt, men njae... inte riktigt samma sak i en kall gympasal som på solvarmt underlag under bar himmel. Men det är väl en vanesak.

Igår var det idel jobb och likaledes blir det idag. Skillnaden är dock att denna dag ska avslutas med ett träningspass.

Nä, nu är jag hungrig. Så uppåhoppa är det som gäller. Har ju varit vaken i 3 timmar, så det är väl naturligt. Typ.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards