Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Annci Hultström - 23 oktober 2009 17:21

Men den här fredagen blir nog inte lika festlig som förra... då satt jag med ett glas vin in näven å idag - en naturdietshake. Yyyyyeeeeeaaaaa Flört.


Wilma är på middagsdejt, hos John. Å Henrik ska på middag på Vassa Eggen. Så själv ska jag, när jag hämtat Wilma å lagt henne, sitta i soffan å snacka skit med Linda.

Av Annci Hultström - 23 oktober 2009 14:39

Läser om hur ögat är uppbyggt och hur likt det är en kamera. Otroligt egentligen att det fungerar på så många människor ändå. Det är inte mycket som behövs för att det ska gå fel...


Ja, det börjar arta sig här... lite fastnar... så det var kanske någon annans huvud jag hittade i soprummet igår. Men jag tänkte att det var bättre än inget, så jag tog det med hem... å det tycks ju fungera Flört

Av Annci Hultström - 23 oktober 2009 09:50

Känns helt sjukt att tänka på det... om 18 dagar ligger jag där, på St Göran, förmodligen iförd snygg-strumpor å vit rock. Bildbevis?? Nja, det vete 17 Flört


Som jag väntat på det här!!!! I ett år har processen pågått å nu är jag snart där.


Vintern/våren/sommaren 2007 när jag tog tag i mitt liv... ytterligare en gång... så bestämde jag att för varje kilo jag gick ner skulle jag lägga 100.- i en flaska att köpa kläder för när jag var klar. Att det blev en flaska var för att de inte skulle gå att ta ur igen, förräns flaskan krossades när jag nått i mål. Då kontrade Henrik med att säga att han åxå skulle lägga 100:-/kg. Sedan dess har det legat 2 ynka hundralappar däri... för strax efter upptäckte jag min tumör i magen å jag kom av mig.


Men igår sa Henrikatt vi får börja lägga pengar i flaskan nu, i takt med viktnedgången. Då sa jag att det blir ett j***a spring till den där flaskan då... så det är nog bättre att bara föra över till ett sparkonto varje månad. Tänk, när jag är klar har jag 12000:- att handla för... om det inte är någon mer därute som vill vara med på den här leken å åxå lägga 100:-/kg Flört


Vägde mig i morse igen... jag hade gått ner ytterligare, men långsammare... så nu har jag tappat 2,8 på 4 dagar. Det tycker jag är bra. Men i morgo ska jag ju fuska lite, så vi får se hur det ser ut när jag är klar.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards