Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Annci Hultström - 28 oktober 2009 13:47

Jag håller på att skapa en ny blogg, vill inte ha reklamen som finns här... Ni märker när ni styrs om. Men tills den är klar fortsätter jag skriva här.


Idag har jag varit med W på förmiddagen, Henrik var tvungen att jobba lite. Men nu kan jag sätta igång med att plugga. Jippi... eller... eh... hmmm....

Av Annci Hultström - 28 oktober 2009 10:18

Om två veckor, vid den här tiden, så är operationen gjord och jag har jag sovit en natt på sjukhuset. Då hoppas jag åxå att jag har kunnat lämna en rapport här i bloggen. Frågan är bara hur det funkar på sjukhus - får man har dator med mobilt bredband med sig för användning på vårdavdelningarna? Sjukhuset det gäller är alltså S:t Görans sjukhus i Stockholm. Någon som vet? I sånt fall - skriv en rad i kommentar eller gästbok.


När jag tänker på min framtid blir jag alldeles varm - jag ser fram emot den så mycket!! Det kommer att förändra mitt liv så enormt. Förutom mer ork å bättre hälsa, så är det ytliga saker som t.ex kläder som kommer att bli så mycket enklare. Tänk bara nyår 2010/2011... oj,oj,oj... ni anar inte vilken cocktailklänning jag ska ha Flört.


Sa faktiskt till Henrik en dag att jag skulle vilja ordna ett riktig cocktailparty då... men smokingtvång. Hyra en lokal, fixa mat å musik. Sedan skulle folk få betala kuvertavgift, för annars är det nog svårt att finansiera det. Ja, jag ska nog ta tag i det. Skicka ut inbjudningar i maj - så folk inte bokar något annat Flört.


Ja, det var en parantes... en utsvävning i mina drömmar... tebax till ämnet:


Det är inte lätt att vara överviktig i modevärlden. De "vanliga" affärerna säljer ju BARA tält. För bara för att man är överviktig betyder tydligen att man inte får ha någon midja... utan allt hänger rakt ner, helt utan form. Sååå booooring! Den butik som jag hittat lite figurformat är på Ellos - men att köpa på postorder är ju bland det svåraste man kan ta sig för. Hur man än mäter å mäter, så får man ändå inte rätt storlek. Och vinterkläder finns ju inte ens, så på vintrarna har det blivit 2 par långkallingar, mjukisbyxa å sen ett par hoj-regnbyxor på det.


Nej, allt sådant ska bli så mycket enklare och roligare. Henrik är nästan lite orolig för vår framtida ekonomi Flört. Så ni vet vad jag kommer att önska mig i present/julklapp i framtiden Skrattande.


Nej, nu måste jag fixa lite här - men vi hörs!



Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards