Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg under februari 2010

Av Annci Hultström - 8 februari 2010 06:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annci Hultström - 7 februari 2010 22:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annci Hultström - 7 februari 2010 22:06

Holy crap vad seg bloggen är... eller så är det vårat internet. Förmodligen det sistnämnda... Henrik kör lite tester just nu. Så snart vet vi.


Har försökt ladda upp bilder, men det projektet har jag lagt ner. Får försöka i morgon igen. Massa fina att visa.


Idag har jag rensat vidare bland grejor hos mor & far, varit ute i det härliga vädret och efter lunch åkte vi en sväng till syrran. Skulle fira Robban & Sanna. Där blev det fika å paketöppning. Sedan bar det av hemåt. Satte oss i bilen kl. 17:40 - trodde vi... väl hemma, strax efter kl. 19, köpte vi med oss mat (jag sallad, de andra BK), åt det och skulle natta Wilma. Då insåg vi att kl. inte ens var 19. Den lilla donnan hade lyckats ställa om bil-klockan... Så hon fick vara uppe och se lite på TV, men sen blev det bingen.


Nu sitter Henrik och ser på Dexter å jag... ja, jag försöker surfa. Men snart lägger jag ner och lägger mig istället.


Hörs i morgon igen. Då med bilder.


Dröm sött!

Av Annci Hultström - 6 februari 2010 19:41

Då har jag kollat igenom en massa grejor här hemma hos mor & far. Mycket som ska slängas, men en del att ta hem. Mängder med dockkläder och barnböcker. Alltid kul att spara åt Wilma.


Vi var ute ett par timmar åxå. Riktigt härligt väder å mängder med snö.


Nu har vi ätit en kycklingrätt till middag... kyckling fylld med vitlöksost och en sås av 4%-ig grädde, soja & dragon. Till det pressad potatis och grönsaker. Riktigt gott blev det!! Sippar på en flaska vin ihop med mamma åxå. Gott!


Nu ska vi slå oss ner i soffan och se på första deltävlingen av spektaklet. Är väl inget vidare i vanlig ordning.


Ha en fortsatt bra kväll, vi hörs i morgon när jag kommit hem igen.



Av Annci Hultström - 6 februari 2010 11:00

På väg norrut, till mamma å pappa. Har fått ett gigantiskt munsår,ser ut såhär då (visst ser jag smal ut i ansiktet?:-)):

 
Av Annci Hultström - 5 februari 2010 21:02

Jag har ofta funderat över vilken som är min bästa dag i veckan och vid 37 års ålder har jag kommit fram till att FREDAG är dagen D. Så skönt att veta att man har hela helgen framför sig... och att ligga i soffan och bara löka.


Den här kvällen med... lökarkväll. Kollar på Let´s dance. Skulle ju gått till Linda och kollat, men när jag höll på att somna i nagel-fixar-stolen vid ett flertal tillfällen var det bara att inse att det skulle vara lika bra att ta på mig pyjamas, tvätta bort sminket och krypa ner i soffan och där invänta John Blund. Så så fick det bli. Hoppas f.ö att Claudia Galli vinner. Gillar henne och duktig är hon åxå.


I Stinsen fixade jag alltså naglarna, på Queen nails. Och när jag kom in var min älsklingsbloggare Magdalena Graaf där. Hon uppmanar alla sina läsare att ge sig tillkänna när de ser henne, så jag var påväg att säga hej. Men då kom Henrik (han kom med bussen) å sen var det min tur... så det blev inte så. Nästa gång kanske :-)


Hittade presenter åxå, så nu är det åxå klart. Bra!


Wilma brukar ju kläcka en hel del sköna kommentarer. Igår hade de, på dagis, pratat om bussar. "Då hade hon sagt: En busshållplats är som en människoparkering". Är det inte alldeles underbart? Fröknarna hade skrivit upp det på en gång.


Och idag, när vi var påväg från Stinsen, så sa vi till Wilma att det inte skulle bli tid för så mycket fredagsmys eftersom vi varit i affärer. Då sa hon: "Men då får vi helt enkelt inte gå i affärer på fredagar då". Hon har en lösning på allt hon!!!


Nej, nu ska jag äta ett mellis. Vi hörs kanske en sväng i morgon och om inte, så blir det på söndag.


Ha det bäst å njut av helgen!!


Kram på er alla mina nät-vänner (och riktiga med för den delen ;-))



Av Annci Hultström - 5 februari 2010 14:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Annci Hultström - 5 februari 2010 12:30

... kvar av dagen. Längtar verkligen hem. Eller hem å hem... bort... härifrån. Vi ska ju till Stinsen.


Förhoppningsvis ska jag fixa naglarna (om de har tid), present ska köpas och mat ska ätas. Sedan bär det av hem å knata över en sväng till Linda för att se på Let´s dance. Har pratat med henne och hon mår efter omständigheterna ok. Ont som f*n. Men det är ju inte konstigt. Ville trots det ha sällskap. Det passar mig bra eftersom min käre man totalvägrar det programmet. Så då får ju även jag sällskap i titten.


Till lunch idag blev det en av mina många kebabmatlådor. Gott även idag. Till middag vet jag inte än. Förmodligen kyckling med tzatsiki. Visar sig sen.


Ute skiner solen. Det är underbart. Ger hopp om en fin helg!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards