Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Annci Hultström - 15 februari 2010 08:06

... och kl. är 08:07 när jag börjar skriva detta. I sovrummet ligger Wilma fortfarande och sover. Sååååå trött lilla tjejen. Vi hade inte hjärta att dra upp henne före 7 för att gå till dagis - för hon kom ju i säng senare igår. Men snart ska jag väcka henne. Målet är att ha henne där till kl. 9.


Inatt har jag sovit mycket gott. Känner mig full av energi. Skulle gärna gå en lång prommis idag, frågan är vad luftrören säger om den kalla och fuktiga luften som är?! Får testa helt enkelt.


Det har f.ö blivit alldeles frostigt ute. Så alla träden är vita. Så fint!!! Önskar att solen sken åxå. Men man kan inte få allt. Och snart får jag ju ändå se den, varje dag. I 3 veckor!! :-)


Nej, nu ska jag väcka den lilla. Men vi hörs senare!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards