Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 31 juli 2010

Av Annci Hultström - 31 juli 2010 23:31

Har tagit mig i kragen och lärt mig hur jag lägger in fimer åxå... inte en dag för tidigt ;-). Så här kommer ett par.


Först när vi filmade Wilma när hon klättrade på en klättervägg häromdagen. Farten bekräftar bara att människan faktiskt ÄR släkt med apan:


Och här är hon i regnet i Thailand. Vi hade väntat på det, ville visa resten av resesällskapet hur mycket det faktiskt kan regna och efter nästan tre veckor på plats kom det:


Nu - sängen ;-)

Av Annci Hultström - 31 juli 2010 23:05

Nu har vi vår lilla tös på låns en dag, vad ska vi då hitta på? Bowling - är hon för liten tro? Grönan - för mycket folk? Skansen - tänker djuren vara ute? Ja... vad ska vi hitta på? Förslag mottages tacksamt!!


Ikväll har vi, som jag skrev innan, ätit (pizza) och sett en film. Det blev "Boog & Elliott 2". Hur den var kan jag inte svara på, jag somnade. Dumpade. Kraftigt. Mycket av det nu på sista tiden. Fattar inte... har inte ätit mer eller direkt annorlunda. Inte ens för fort. Dumpade t.o.m av sallad en dag. Hmmmm...


Idag när jag träffade syrran med familj så kommenterade de alla hur "liten" å fin jag är. T.o.m den snart 15-åriga sonen. Kul. Det gjorde mig jätteglad! De har ju inte sett mig på 10 kg, så jag förstår att de såg skillnad.


Nu blir det snart sängen. Men jag tänkte bjuda på ett par bilder först.


Den här jackan önskar jag mig i present, strl. 42 skulle jag tro passar. Återfinns på Gina Tricot:


En minigolfande minimänniska

 Sötaste ungen i världen

 Teckning ritad av Wilma, till en tävling.


Sov gott nu och dröm sött, hörs i morgon!     

Av Annci Hultström - 31 juli 2010 17:02

Nu har vi hämtat hem W. Hon var dock måttligt road av att följa med hem. KLart det är roligt där med kusiner och häst...Har fortfarande inte fått en kram. Fick däremot se henne rida.Tänk, ungen rider själv på en häst stor som ett hus.Hon travade barbacka. Själv. Jag är djupt imponerad!!! Hon red liksom på riktigt...styrde å skänklade. Lovely! Nu ska vi svänga in å hyra film och hyra en film. MÅste väl äta åxå?!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards