Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

Och doktorn sa...

Av Annci Hultström - 3 februari 2011 19:04

...att prover måste tas. Kan vara elektrolytr (eller nåt sånt) som är rubbade. Eller njurarna. Eller sköldkörteln. Eller hjärtat. Så prover ska lämnas och för säkerhetsskull ska ett arbetstest på hjärtat tas åxå. Detta mest bara för att min biologiska pappa dog p.g.a hjärtfel vid en ålder av 45. Mest för att lugna mig.


Visar allt som de ska är det bara för att jag är kvinna helt enkelt. Då är det bara att bita ihop och stå ut. Och förvisso fortsätta med vätskedrivande vid behov.


Fick honom att skicka en remiss för knölen åxå.


Nu ska jag sätta fart här hemma med matlagning och packning. Hörs senare.

 
 
Carina

Carina

3 februari 2011 19:29

Bra att göra en grundlig kontroll.
Bilarna ska besiktigas varje år och lämnas in på service.Detta borde vi människor också göra.

KRAMIZ

http://carinasviktminskning.bloggplatsen.se

Annci Hultström

3 februari 2011 19:44

Ja, så sant... så sant. Att man inte gör det oftare. Konstigt!

Önskar en fin kväll!

Kramar!

 
Ingen bild

LH

3 februari 2011 21:46

bra med koll! Som sagt borde göras oftare. har själv fått tid för att kolla mitt öra om det går att operera, urk för dålig hörsel. fortsatt trevlig kväll!

Annci Hultström

3 februari 2011 21:55

Förstår att det är urk. Går det inte att operera så finns det ju väldigt små hörapparater. Hoppas det löser sig för dig.

Nu väntar sängen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards