Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

Glömde ju berätta...

Av Annci Hultström - 3 februari 2011 19:44

... vad som hände påväg mot centrum idag.


Jag kom till en korsning med rödljus. Skulle rakt fram och stod och väntade på grönt. Får grönt. Ser mig för (gör alltid det, trots grönt). Ingen kommer och jag kör. Men plötsligt dyker det upp en bil snett framifrån vänster. I full fart. En kvinna som körde mott rött så sjöng om det. Jag tvärnitade och lade mig på tutan. Där tänkte jag någonstans att jag kanske sett fel och kastade en blick på mitt trafikljus Men jag hade grönt. Fick aaaaningen hjärtklappning och W fick ont i en axel (bältet som skar in). Jävlar vad rädd jag var. Har aldrig varit så nära. Tur att reaktionsförmågan är oklanderlig.


Så när jag kom till läkaren ville han ta ett blodtryck. Då var jag tvungen att säga vad som hänt utifall det skulle ge ett högre värde. Men det var alldeles perfekt ändå.


Glömde berätta en annan sak... fick ett sms av min svägerska igår (eller om det var i förrgår) där hon frågade mig - Annci, föredetta FET - om affären jag sett snygga kläder i hette SALT. Å sen sån sak till... H bar mig på axlarna häromdagen. Bara för kul. För att testa. Jag skrek oavbrutet (var ju läskigt högt uppe ju). Dessa två händelser gjorde mig så glad och fick mig att ytterligare en gång förstå att jag faktiskt är som alla andra numera *glad*.


Nej, nu avviker jag. Igen. Måste sätta fart så jag kommer i säng någon gång.


Önskar redan nu en fortsatt bra kväll och en god natt. Sov gott & dröm sött!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards