Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Annci Hultström - 7 oktober 2012 19:09

... har varit löjligt oeffektiv. Så pass att jag upplever den som stundvis menlös till och med.


Igår blev det typ inget av värde gjort. Idag samma sak... efter frukosten åkte vi till Kista och gick på bio (Sammy's äventyr 2). När vi ändå var i Kista blev det en liten shoppingtur, som resulterade i returnerade kläder och inköp av skor. Efter det en sväng till Ica Maxi för inköp av veckans mat. Ja, sen har det inte hänt mer... eller jo, lite städning. Men jag har varit så i farten sista tiden att lugnet den här helgen stör mig lite. Hade gärna vänt upp och ner på hela huset, gjort vinter ute, storstädat. Men nä... får väl vara nöjd med lilla. Och alla nya kläder såklart, de är jag nöjd med.


Nu ska barnet nattas, sen är det dags för Solsidan. Som jag har väntat!!! När det är slut är det inte mycket kvar av dagen. Måste ju sova tidigt så jag orkar upp för att väcka tuppfan i morgon.


Så - Sov gott och dröm sött!


p.s Om ni läser min blogg i mobilen blir bilderna väldigt suddiga har jag sett. Klicka på de då, så får ni bättre kvalitet.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards