Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 27 december 2014

Av Annci Hultström - 27 december 2014 21:29

... idag var rena barnleken. Om jag jämför med Susanne's. Och det även med träningsvärk. Som f.ö bara blir värre. Och värre. Det enda raka är nog att träna i morrn. Åxå. Gör jag det har jag betat av 5 pass den här veckan. Bra där, Annci! *klappar mig själv på axeln*

Resten av dagen blev som planerat. Täby C, sen lunch (3-rätters) och faktiskt bio. Vi såg "Sune i fjällen". W tyckte den var bra. Vi andra kände väl en viss förståelse i Allings beslut om att denna var den sista... höll oss förvisso vakna. Den var ju trots allt inte lika kass som den förra... vad det nu betyder?!??!!!?!!?

Förresten... vi åkte förbi "The Christmas-house" i Täby. Herre min skapare. Det blir bara högre och högre elräkning på det huset för vart år.

Av Annci Hultström - 27 december 2014 08:54

... och utfall har satt sin spår i min kropp. Badly. Går som den galning jag ser ut som...

Och jag som ska träna om 1,5 timme... Nåja, det går nog vägen. Det gick ju att träna med träningsvärk på träningsresan, så då går det nog idag med.

Efter det bär det av till Täby C. Ska byta ett par handskar jag fick. De är nog aningen lite för små. Tror jag.

Sen blir det lite sen lunch hos H's päron. Med överlämnande av bortglömda klappar. Hmmmm...

Ikväll blir det nog bio. Det är i alla fall vad jag vill.

Önskar er en härlig dag i kylan. Förfrys inga vitala delar.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards