Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 25 november 2015

Av Annci Hultström - 25 november 2015 16:54

... inget centrum idag. Orkar bara inte. Tänker baka lussebullar istället. Och hämta adventsljusstakarna/pyntet. Börjar ju bli dags för det. Åsså ska jag nog pallra mig till gymmet. Det var ett tag sen nu. Hmmmm... hur ska jag hinna allt?!

Av Annci Hultström - 25 november 2015 08:15

... till. Men för H. Så själv är jag påväg till jobbet. Har suttit i bussen i 32 min och kommit 5 km. Megaolycka innan Rotebro. Inget att hetsa upp sig för dock, för det är ju faktiskt helt opåverkbart.

I kväll ska jag ut i butikerna är tanken. Måste handla till julkalender åt den lilla. Får se vad jag hittar för smågrejor. Sååå svårt. Tips? Nån Kanske?

Vet ni? Jag har slut på tålamod. Är redan less på min fot, så hur less kommer jag inte vara om 6 månader, om de inser att den måste opereras? Då har jag gått såhär i 8 månader och med gips och rehab efter det kommer det ha gått över 1 år innan jag är återställd. Gaaaaaah!

Håller därför tummarna jävligt hårt nu för att den lagar sig själv fort som faaaan.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards