Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 december 2015

Av Annci Hultström - 8 december 2015 17:27

... sura lite. Över nåt som inte går att påverka. V Ä D R E T! Fy fan vad boring detta är. +11 ena dagen, -5 och sol nästa... för att några timmar senare övergå till +5 och regn.

Nä, ge oss kyla, snö och sol. NU!!!! Känns annars som att det kommer bli många som klappar ihop. För med en kass vinter (2014/2015) och en kass sommar (2015) på det finns det helt enkelt inte utrymme för mer skitväder. Punkt.

Ok, när jag ändå är i farten med att klaga... Påväg mot busshållplatsen ser jag bussen komma, skyndade så mycket min fot klarar av att skynda och hinner ända fram till dörren till bussen. Men den slår igen. Chauffören tittade på mig, blinkade ut och körde. Såååå vansinnigt irriterande.

Nu är jag klar. Vad kan jag då skriva om tro? Inget. Så hej då!

Av Annci Hultström - 8 december 2015 07:54

... gjorde mig besviken. Till en början. Men nu; Wow! Iofs inte en gnutta julig, vilket jag kan sakna. Men ändå helt underbar. Så rolig. Och intressant. Och Cleo. Jag säger bara Cleo. Sötaste ungen!

Nu vill jag ha snö och inte det här hattifnatt vädret. +11 igår, -5 idag. Man blir ju knäpp. Och vädret som varit kan man ju slippa. Regn och storm. I söndags hasade jag runt i långkallingar hela dagen. Gjorde julgodis och bakade pepparkakor (Yeah... överlevde en hel deg):

W gjorde klart sitt pepparkakshus åxå. Se här så fint:

Stolt tjej!

Nä, nu är jag framme vid jobbet. Ha en bra dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards