Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 25 november 2018

Av Annci Hultström - 25 november 2018 07:21

... hur fort kan en vecka gå?! Den har har fullkomligt rusat förbi. Har varit fullt upp hela tiden, så bloggen har legat i träda. Har iofs inte varit mycket att skriva om. Det har liksom inte hänt annat än jobb, läxläsning, städning, matlagning osv. Sånt där vardagligt, trist.

Kommande vecka blir väl inte så upplyftande heller. Tur att helgerna bjussar på trevligheter. Som nu... nu ligger jag i en hotellsäng i Nyköping. Är på den årliga julmarknadsresan med svärmor & svägerska. I går gjorde vi stan, åt lunch, gick en promenad, fikade, sov middag, var på museum och åt till sist middag. Idag blir det julmarknad på Östra-Malma å sen styr jag bilen hemåt. En körsångskväll väntar.

Grötskålen är f.ö ett ljus. Kul idé!

Nej, nu ska jag ta en dusch å göra mig klar för dagen.

Önskar er en trevlig söndag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards