Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 26 juni 2018

Av Annci Hultström - 26 juni 2018 14:22

... passerat och... jag ÄLSKAR Santorini!! Så rent å fräscht, trevliga människor och miljöer. Priserna är ungefär som hemma, men det är ju opåverkbart och inget att lägga energi på.

I morse vaknade jag tidigt och kände mig helt ok förkylningsmässigt, så det bidde en promenad. Struntade i hastigheten och tillät mig stanna å ta kort. Här kommer ett urval.

Omvägen tebax köpte jag med mig frukt och färskt bröd, så frukosten bidde rena lyxen.

Ni ser den till höger, med melonen. Övriga bilder visar lite av det vi ätit so far :-)

Men bästa var nog den hemmaskurna greksalladen vi åt i söndags (och idag).

Mmmmmm...

Här kommer diverse vyer. Några med bildtexter, några utan.

Nä, nu ska jag spela kort med resten. Kom faktiskt en lite regnskur, men det gör inget. Spricker upp snart.

Ha en fortsatt bra tisdag :-)

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards