Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Annci Hultström - 2 oktober 2010 19:30

Ja, nu sitter vi i bilen igen...påväg hem. Det blev ett stopp på Busfabriken i Norrköping. Och ok...vilket ställe. De lekland vi varit på hittills (i Gävle, Uppsala och Stockholm) har en del att lära av detta underbara ställe. GIck inte att hitta en vägg utan djungelmotiv. Så fint, rent,helt. Säkert 12 olika rutschkanor och kilometervis med klätterställningar. Så det blev 3 timmars härlig lek för hela familjen. Länge sedan jag lekt så,är full av endorfiner. Och popcorn. Några kort kommer sen. Önskar alla en fortsatt mysig lördag.

Av Annci Hultström - 2 oktober 2010 14:38

...ingenting känns!!! Ja, nu har vi sett Superhjältekonserten. W blev superglad och nöjd. Så det var helt klart värt att åka 60 mil...för henne! Men oss emellan så fanns det en del att önska gällande ljudet. Men det har trots det varit en mysig helg. Och halva helgen är kvar. Ännu bättre :-). Hörs när vi kommit hem. Ha en toppenlördag tills dess.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards