Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Annci Hultström - 16 oktober 2010 22:16

God afton!


Har ni haft en bra lördag? Det har inte jag... orsak kommer...


För oss blev det som sagt Ikea idag. Köpte en hylla med backar till W´s rum, så bättre ordning än det är nu kan det inte bli där inne. Skönt!


Efter det blev det Stinsen där de andra två klippte sig medans jag fixade en trasig nagel. Men vad hade jag för det? När vi kom hem, och jag skulle börja packa upp den där hyllan jag nämnde här ovanför, så slog jag nämligen av en annan. Så det blir till att åka tillbaks en annan dag igen.


Vi avslutade med att handla lite på City gross och därefter åkte vi hem och fikade lite. Köpte lite tårta med oss och firade att jag fått fast jobb. Jag åt 4 teskedar, sen sov jag. På golvet nedanför köksbordet. Nu ska jag verkligen sluta äta sånt... har gått innan, men så fort jag gör det nu så dumpar jag. Så det är inte värt det längre... är inte ens gott som förr.


Så att döma av de två ovanstående styckena har dagen varit i det närmaste en skitdag. Jag har varit på dåligt humör hela dagen. Bara velat krypa in i en håla och ligga där. Eller snarare hade jag velat gå ut i skogen (SJÄLV) och bara gått. Gått tills benen inte bar längre. Allt har känts blä. Och det blev inte bättre av bruten nagel (det räcker med lilla i såna lägen) och dumping... eller en söndersalgen glasvas. Precis inköpt på Ikea. Hann äga den i 5 minuter innan den åkte av vagnen och for rätt i asfalten. 10000 bitar. Skit säger jag. Igen. Jag hoppas innerligt att morgondagen blir bättre. Då hoppas jag åxå att lilla Wilma "de-säger-en-sak-och-jag-gör-precis-tvärtemot-för-att-retas" Hultström är på bättre humör åxå. Tänkte tillbringa den ute och då brukar det kännas bättre faktiskt. Sen måste jag träna. Tänkte kuta på bandet. Då blir man åxå kvitt en hoper dålig energi.


Ja, det var nog med klagande... nu ska jag sova. Och gott hoppas jag det blir.


Avslutar med att önska en god natt med fina drömmar!!


Av Annci Hultström - 16 oktober 2010 10:05

God morgon världen!


Har ni sovit gott? Det har jag. Och när jag vaknade blev jag pigg som en lärka när jag såg den fina solen ute. Så härligt!! Och kallt är det åxå, -4.


Gårdagskvällen blev så slapp den bara kunde bli. Pizza till middag, sen film & popcorn. Medans H nattade W somnade jag i soffan och sov en halvtimme. Det gjorde att jag höll mig vaken ända till klockan slog spöke.


Idag skulle vi ju till syrran, men hennes man är febrig och kronförkyld. Det ville vi inte ärva (igen), så vi avstod. Istället blir det en tur till Ikea. Där ska vi köpa en möbel till W´s rum, en såndär trofast-stomme med smålådor. Allt för att få ordning på alla småsaker hon äger. Det blir även en tur till Stinsen (jag = fixa trasig nagel, de andra = klippa sig). Sen hoppas vi hinna med en stund ute åxå.


Därför avslutar jag nu och sätter fart.


Önskar en toppendag!


ps. Såg en film igår, "Flickan från ovan". Skum, men ändå bra. H tyckte inte den var speciellt bra, men något i den trollband mig. Därför kan jag ändå rekommendera den.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards