Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Vill du...

Av Annci Hultström - 21 januari 2011 14:15

... liksom jag ha gratis tamponger?? I sånt fall, gå in här och registrera dig: http://www.tamponsforfree.se/Home.aspx. Det enda som krävs av dig är att du efter leverans svarar på några frågor du får i mailen. Låter inte det alldeles toppen? Tycker jag i alla fall, så jag har registrerat mig.


Nu är lunchen äten och bara 3 timmar återstår av dagen. Då bär det av till butiken med den gröna skylten med gul text. Ska handla mammadricka. Sen ska jag inhandla akryl-nagel-borttagningsmedel åxå för nu ryker naglarna. Man ska ju helst ta en paus efter ett halvår så naglarna får vila. Det är ett skäl. Men så tänkte jag sparar in på de pengarna åxå.


Varje gång kostar det 375kr och det ska göras var 3:dje vecka egentligen, men jag gör var fjärde vecka. Tänker man månadsvis är det inte mycket pengar... men slår man ihop det och ser till ett år så är man plötsligt uppe i en stor summa pengar... i mitt fall 4875 kronor. Gör man var 3:dje vecka är det 6500 kronor. Phu! Så viktigt är det inte för mig. Inte i år i alla fall. Då lägger jag hellre de extrapengarna på resan. Däremot ska jag ta ut pengarna varje månad och lägga de i en flaska. Vill liksom se besparingen live. Ha pengarna i näven när vi åker.


Nu utfodrades jag. En, enligt mitt tycke, gigantisk bulle kom i min ägo. Tänkte äta max halva om sisådär en halvtimme. De är så snälla. Tänker alltid på mig. Många gånger tackar jag faktiskt nej, men idag tyckte jag att jag kunde unna mig det när det är fredag och allt.


Vi hörs senare. Ha en fortsatt bra fredag!

 
 
Marie-Louise

Marie-Louise

22 januari 2011 01:00

Svar: Jo jag har läst Katrins blogg förut men ledsnade ganska fort på hennes människosyn. Har hon en egen kategori för sina lchf inlägg tro, för i så fall skulle jag kunna tänka mig att läsa dom. Bara jag slipper hennes jäkla (ursäkta ordet) människosyn!

http://madredetres.blogg.se

Annci Hultström

22 januari 2011 15:04

Jag håller med - hon är en riktig skitstövel när det kommer till människosyn. Men hon har hållit sig enormt lugn med sånt sen hon fick barn. Fast nu börjar det så smått komma tebax. Tyvärr!

Det går säkert att söka i bloggen på LCHF annars. Då får du ju bara det du behöver.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards