Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Annci Hultström - 9 juni 2011 21:44

... blir det upp i ottan för en löprunda. Har helt enkelt inte hunnit, för H var iväg och uträttade ärenden direkt efter middagen och kom nyss hem. Och så sent orkade jag bara inte ge mig ut. Men som sagt, jag går upp 05:50 i morgon. Då är jag ute 06:00 och tebax senast 06:30. Då hinner jag bra. Japp, så får det bli.


Därför måste jag lägga mig nu. Så - God natt och sov gott!!

Av Annci Hultström - 9 juni 2011 16:15

... ut i solen. Tänkte gå ut en sväng på lunchen, men det blev inte av... var för trött, så jag "vilade" lite istället. Sov nämligen som en ruuuuumpa inatt och vaknade i ottan. Detta för att det är så sjukt varmt i sovrummet. Måste verkligen hämta den andra fläkten i det bortre förrådet, för det här går inte längre. Blä.


När jag vaknade vid 5-snåret tänkte jag sticka ut och springa, men sansade mig... tänkte på hur det gick sist jag sprang på fastande mage. Så den rundan blir ikväll istället. När solen gått ner. Typ.


Men först ska det lämnas barn hos kompis, hämtas barn hos kompis för att äta middag och sen ska det städas klart. Allt för att slippa det i morgonkväll. För då tänkte jag nämligen sitta i solen och dricka rosé tills myggen tvingar in mig. H är ute med jobbet och W somnar förhållandevis tidigt. I alla fall om jag lurar henne att klockan är mer än vad den är  .


Är förresten lika sjukt godissugen idag. Jobbigt. Räknade lite och insåg att det är ägglossning. Kan det vara orsaken tro?


Nej, nu ska jag runda av för att gå hem. Men vi hörs kanske senare. Annars blir det i morgon.


Ha en fortsatt bra kväll!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards