Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Annci Hultström - 6 april 2013 19:46

... vilken kanondag. Efter frulle åkte H och W för att klippa sig och sen handla. Under tiden storstädade jag nedervåningen och när golven torkade satt jag i solen och OJ, ääääntligen. Så underbart skönt det var.

När de kom hem åt vi även lunchen ute och efter det drog W till en kompis och jag satte igång med storkok av korvstroganoff och burgundisk gryta. Jag ska fortsätta i morgon. Då blir det städning av övervåningen och lasagneproduktion.

Nu har vi ätit av den burgundiska (mmmmmmm... blev perfekt) och nu väntar en kväll i soffan. Gissar att det blir "Fångarna på fortet".

Förresten, W hade köpt (valt och betalat själv) en "Lycka till med operationen-present" åt mig. Jättefina ljuslyktor, som passar perfekt i vårt nya vårfina kök. Ser ni förresten att vi har nya stolar, inga röda längre? Så skönt!! Ger större valmöjligheter för "piffet".

Nej, nu - mot soffan. Önskar er en fortsatt skön kväll!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards