Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Annci Hultström - 7 oktober 2013 23:03

... med jobbsökande, tupplur, pusselbyggande och soffhäng tar jag nu mitt bomulliserade huvud och kryper till kojs. Och så hoppas jag såklart vara pigg som en nötkärna när jag vaknar (och det lär ju hända...). Vill ju visa mig från min bästa sida på intervjun i morgon. Kl 14.30 Ni håller tummarna då va?!

Natti natti!

Av Annci Hultström - 7 oktober 2013 16:02

... fått feber igen då *suckar djupt*. Med andra ord blir det dorren i morgon... *suckar djupt - igen*.

Nu har jag gjort en massa ansökningar idag och en hoper annat bra. Med det tänker jag lägga mig en stund på soffan.

Av Annci Hultström - 7 oktober 2013 09:47

... fastefrulle ut idag:


1 dl vaniljyoghurt
20 g banan
1 (knapp) matsked linfrö
1 kopp thé, med ett stänk mjölk
1 glas citronvatten

KCAL = 100

Brukar ju dricka en halv Naturdiet Smoothie, men nu när jag är hemma har jag ju tid att tänka till.

Idag ska jag sätta mig och skicka ett gäng ansökningar. Men med tanke på den annalkande tredje och sista intervjun i morgon kan jag inte direkt säga att jag är motiverad... men för att få a-kassa måste det göras.

Mellan dom så kommer jag åxå att snyta mig... Herregud, det tar aldrig slut!! Är det inte någon skillnad mot slutet av veckan blir det nog ett besök till farbror doktorn. För det spänner i huvud/ansikte och det som lämnar snoken är sådär riktigt förkylningsäckligt... segt, i allsköns grön/gula nyanser som kanske behöver antibiotika för att ge sig av. Nu fick ni kanske mer info än ni ville... men nu är det försent.

Nä, nu ska jag sätta fart. Ha en trevlig måndag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards