Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Annci Hultström - 14 oktober 2013 14:49

... lampa kan jag berätta. Trodde ju att jag skulle bli hemma ett tag... men nä. Så nu måste jag hinna allt på min "att-göra-under-höst-och-vinter"-lista på några dagar. Så idag har jag:

# Bakat 2 sorters muffins och 2 sorters småkakor.

Ugnen har skött sig ypperligt, men en sak lärde jag mig... mina berömda chokladsnitt funkade inte att grädda i varmluft med 2 plåtar samtidigt. Så de fick åka in en stund till i vanlig ugn. Naturligtvis brände jag en av plåtarna då... man lär sig...



# Felanmält en massa till Väsbyhem.

# Ringt några samtal och skickat några mail.

# Städat sovrummet.

# Rensat garderoben.

# Slängt en massa till återvinningen.

# Satt upp några foton.

# Satt upp nya gardiner i sovrummet.

Ja, det var väl det. So far. Behöver jag säga att jag är rätt trött just nu? Märker att jag inte är helt i form än (den krossade ananasen fortsätter komma ur snoken på mig).

Så nu ska jag nog luta mig en stund. Behöver inte mecka någon middag, för barnet blev just hembjudet till en kompis på middag, och vi andra fastar.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards