Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Annci Hultström - 18 oktober 2013 23:47

... att hålla mig vaken på filmen. Trots dess längd på nästan 2,5 timme. Anledningen var helt enkelt att den var för bra att somna ifrån. "The butler" - se den. Det är en order.

Innan det åt vi en burgare på Tegelbruket (ett hak i Täby C). Helt ok, men gigantisk. Jag åt en fjärdedel...


Förresten, jag har varit på mitt gamla jobb idag och slöat bort 4 timmar. Ja, jobbet innan jag började som konsultchef alltså. Det var 4 mycket trevliga timmar. Var ju tvungen att krama alla hejdå, för nu blir det inte naturligt att åka dit något mer. Självklart kommer jag träffa några privat, men ni hajjar vad jag menar...

Nä, nu blir det bingen. Måste ju orka städa järnet i morgon.

Så hörrni - Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 18 oktober 2013 09:24

... efter att ha stått ute i 45 min och pratat med en annan mamma. Vi kan kalla henne J. Vi kom in på vissa barn i klassen och deras attityd. Det visade sig att jag inte är ensam om uppfattningen av en viss ung dam (ni vet hon som bara glider runt och aldrig leker). J hade tillåmed pratat med den kaxiga tösens mamma, vilket resulterat i att hon inte längre pratar med J.

J tyckte åxå att Fritids suger, precis som vi.

Skönt att veta att det inte bara är vi som är "griniga".

Nu ska jag slutföra min heta kopp thé (i hopp om att tina) och sedan bege mig till Ikea.

Önskar er en finfin fredag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards