Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Annci Hultström - 23 oktober 2013 21:55

... dag lagd till handlingarna. En dag med massor av ny lärdom innanför pannbenet. Och nu finns det mer plats för det, eftersom huvudvärken äntligen lämnat mig...

Ikväll har jag lagat mat, gjort läxor med W, nattat W, plockat lite, tvättat, vikt undan kläder. Nu sitter jag i soffan och dricker en kopp thé. Men snart ska jag lägga mig. Det tar på kärringen att lära... ;-)

Så hörrni, kära läsare - Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 23 oktober 2013 21:51

... på att ta bilen idag med, men jag startade redan kl 7.30 För säkerhetsskull. Naturligtvis var det inga direkta köer att prata om, så jag var på kontoret före kl 8. Men det gjorde ju verkligen inget, för då bidde det en lång frukost här istället. Men nu är det dags att bita tag i dagen och mata på med mer lärdom.

Ha en finfin onsdag!!


ps Blev nåt fel i publiceringen i morse, så jag gör ett nytt försök.

Av Annci Hultström - 23 oktober 2013 21:40

... dag lagd till handlingarna. En dag med massor av ny lärdom innanför pannbenet. Och nu finns det mer plats för det, eftersom huvudvärken äntligen lämnat mig...

Ikväll har jag lagat mat, gjort läxor med W, nattat W, plockat lite, tvättat, vikt undan kläder. Nu sitter jag i soffan och dricker en kopp thé. Men snart ska jag lägga mig. Det tar på kärringen att lära... ;-)

Så hörrni, kära läsare - Sov gott och dröm sött!

Av Annci Hultström - 23 oktober 2013 08:51

... på att ta bilen idag med, men jag startade redan kl 7.30 För säkerhetsskull. Naturligtvis var det inga direkta köer att prata om, så jag var på kontoret före kl 8. Men det gjorde ju verkligen inget, för då bidde det en lång frukost här istället. Men nu är det dags att bita tag i dagen och mata på med mer lärdom.

Ha en finfin onsdag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards