Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

JUBILEUM (+dagens vikt)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Annci Hultström - 26 oktober 2010 08:22

God morgon på er!


Har ni sovit gott? Det har jag... eller ja, gott de stunder jag inte varit vaken. Sov på soffan (bäddsoffa) i natt för att få sova ostört, men vaknade några gånger. Hade iofs inget större problem att somna om. Däremot vaknade jag på morgonkröken, ville veta vad klockan var, kollade på mobilen. Död! Startade om. Vägrade. Gick upp å kollade i köket. 05:40. Vågade inte somna om larmlös. Så jag kollade på TV. Nyhetsmorgon. Hann se Brolle, så dagen är räddad! Läcker kille det där.... mums   !!


Så här såg det ut igår, efter mitt sista inlägg:

(ursäkta dålig bild - mobilkameran suger, som resten av mobilen)


Ser ni 999 inlägg gjorda, så detta är alltså mitt 1000:e. Det skålar vi på tycker jag:


        


Tänk att 1000 inlägg har gått så fort. Och jag trodde seriöst inte att jag skulle tycka att det var så kul att skriva. Men det blir bara roligare och roligare. Självklart är det torka vissa dagar, men i det stora hela är det alltid kul att skriva. Så frågan är, hänger ni med under de kommande 1000??


Nu, dagens vikt:


Nuvarande vikt: 79,1 kg

Skillnad: -0,7 kg

Total viktnedgång från start: 44 kg


Så, sakta men säkert blir det mindre kvar av mig. Och, ja... det är bara helt underbart. Skulle ta på mig en undanstoppad kofta idag. En ullkofta efter pappa. Men den var som ett hav. Skulle ta den för att det varnades för iskyla INNE idag (ventilation å värme avstängt för renovering). Hade inget annat lika varmt att ta på, så jag tog en ullfilt med mig. Den får jag ta till när (om) det blir så kallt.


Nej, nu kallar damernas på mig. Men ni vet - vi hörs sen. Ha en underbar tisdag tills dess.

 
 
Ingen bild

Lotta

26 oktober 2010 12:51

Självklart hänger jag med på 1000 till!

Kraaaaaam :)

Annci Hultström

26 oktober 2010 12:56

Ha, ha... det är bra. En åtminstone då :-).

Kram tebax

 
Ingen bild

Sofie

26 oktober 2010 13:00

JA MED! *kram*

Annci Hultström

26 oktober 2010 15:43

Tack, vännen! Då är ni två nu ;-). Kram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards