Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

Så där ja...

Av Annci Hultström - 3 oktober 2011 23:40

... då har vi gjort ett par bokningar till resan.


HÄR ska vi bo första natten. Det är bara för ett snabbstopp på 12 timmar (kl. 19:30- kl. 07:00).


Sen åker vi vidare till Koh Lipe och då kommer vi bo HÄR.


Efter det är rutten inte helt klar... eller jo, Koh Lanta vet vi att vi avslutar strand-tiden med. Och då kommer vi bo HÄR. Som vanligt får man väl säga när det är 4:e gången.


När vi sedan lämnar paradiset för storstaden kommer vi att bo HÄR. Det var poolen på våning 19 som lockade.


Bortsett från dessa bokningar blev det bullar bakade. Med hjälp av inte mindre än 2 små bagare. En kompis till W kom så lägligt och fick åxå vara med.


Sen har jag dammat hela nedervåningen, dammsugit, återställt allt. Så ja, nu har vi faktiskt ett hem igen. UNDERBART!! Iofs är inte lilla toan helt klar, men det lilla som felar (spegel saknas, snickar-klåparns felaktiga hål i väggen + nån grunk som ska ner i toan) är lätt att förbise i det stora hela.


Men vet ni vad - nu är klockan på tok för mycket för mig. Sängen har ropat mitt namn lääääääääääänge, men jag har ignorerat den. Tills nu.


Sov gott och dröm sött!!

 
 
Carina

Carina

4 oktober 2011 07:54

Åh jag vill också flyga med er ;-)
Någon gång ska jag besöka detta land.

Härligt med bulldoft i huset,synd att vi inte får ät dem.

Kram

http://carinasviktminskning.bloggplatsen.se

Annci Hultström

4 oktober 2011 08:41

Ja, det måste du verkligen göra. Det är så underbart!

Det luktade gudomligt och H sa att fyllningen var grym. W åt åxå med god aptit. Skickade 4 st med henne kompis åxå. Får de om de överlever ;-)

Ha en underbar dag!

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards